Sconto Nábytek
Posílení pozice na trhu, vybudování programátorského in-house týmu, rozvoj omnichannel strategie a svoboda. To jsou hlavní benefity, které firmě Sconto Nábytek přinesl co‑development nového e‑shopového řešení. Po spuštění nového e-shopu se Scontu zvýšila návštěvnost na mobilních zařízeních o 96,5 %.
Přečíst si case studyEMOS
Při spolupráci se společností EMOS pro nás bylo výzvou v krátkém čase vytvořit dvanáct B2B a B2C domén v 7 jazycích tak, abychom vše stihli před hlavní sezónou a vypršením licence u předchozího poskytovatele. Krátce po spuštění nového e‑shopu jsme evidovali 40% nárůst konverzního poměru.
Přečíst si case studyRůžový slon
Před 5 lety se majitel sexshopu Růžový Slon rozhodl pustit do vývoje úplně nového e-shopu. Díky tomu dvojnásobně vyrostl a v obratu přeskočil stamilionový milník. V case study se dozvíte, jak probíhá spolupráce po spuštění nového e-shopu na míru.
Přečíst si case studyTropic Fishing
Více než 10 let fungující technologie již vykazovala technologické nedostatky a neumožňovala dlouhodobou technickou podporu. Po implementaci nového e-shopu je Tropic Fishing povyšovatelný, škálovatelný a jeho organický konverzní poměr se po spuštění nového e-shopu zvýšil téměř o 22 %.
Přečíst si case studyStále váháš, jestli u nás pracovat?
Zamluv si * s Shopsysákem.
donut je cca 20minutová neformální schůzka, kde se můžeš zeptat na cokoliv, co tě ohledně vybrané pozice a práce v Shopsysu zajímá