Jak u vás probíhá zaškolování? Budu mít svého mentora?
Každého nováčka u nás vždy provází mentor, který mu na začátku pomáhá zorientovat se v projektu, našich procesech, týmech apod. Je mu k dispozici po celou zkušební dobu a pokud je to potřeba, tak i po jejím skončení.
Musím docházet na firmu nebo mohu pracovat i z domu?
Podporujeme model “work-from-anywhere”, takže je jen na tobě, jestli se ti lépe pracuje z kanceláře, z domu, z kavárny či odjinud. Některých týmových schůzek je však lepší se účastnit osobně, takže občasná návštěva kanceláře v Ostravě, Pardubicích nebo Žilině je vítaná, nikoliv však povinná.
Mohu si vybrat mezi prací na hlavní pracovní poměr a spoluprací na IČO?
Ano. Můžeme ti nabídnout obě varianty. Záleží jen na tom, jak se spolu domluvíme.
Dostanu firemní hardware?
Pro každého nováčka máme připravený budget, na jehož základě si vybere hardware dle vlastních preferencí. Externisté, kteří s námi spolupracují na IČO, používají vlastní hardware.
Jaké technologie nejčastěji používáte?
Hlavními pilíři jsou PHP7, Symfony, Postgres, pro optimalizaci využíváme Redis, Elasticsearch. Pro běh aplikací používáme Docker a v produkci se intenzivně věnujeme Kubernetes, kam přesouváme čím dál více projektů. Každou změnu pushnutou do Gitu automaticky kontrolujeme přes GitlabCI, zda splňuje veškeré standardy (PHPStan, EasyCodingStandard), a několik úrovní testů od unit testů přes smoke testy až po akceptační testy. Jako bonus je každá větev v gitu sestavena ve funkční aplikaci a ty nebo tester si ji můžete kdykoli vyzkoušet.
Co si mám představit pod tím, že pracujete agilně?
Je to hlavně o přístupu. Pravidelně doručujeme klientovi hodnotu a sbíráme od něj zpětnou vazbu, přizpůsobujeme se změnám a kontinuálně se snažíme řešit problémy, které nás potkávají cestou. Také zlepšujeme prostředí, vztahy i postupy, které nás vedou k našim cílům. K tomu využíváme některé artefakty Scrumu (plánování, standupy, retrospektivy, dema), které jsme si přizpůsobili tak, aby seděly potřebám konkrétních týmů.
Je u vás možný kariérní růst?
Jednoznačně ano. Zářným příkladem je Petr Kadlec, který se za dobu svého působení v Shopsysu vypracoval z úplného juniora začátečníka přes Senior Developera, Lead Developera až na pozici Chief Technical Officer. Pokud by ses chtěl o jeho cestě Shopsysem dozvědět více, můžeš si nezávazně popovídat přímo s ním.
Máte flexibilní pracovní dobu nebo je vaše pracovní doba přesně definovaná?
Naše pracovní doba je flexibilní. Máme doporučenou pracovní dobu od 9:00 do 15:00 hod. V tomto čase u nás probíhá většina schůzek, na kterých bys měl být, ale pokud bys to potřeboval některý den/týden/měsíc jinak, stačí se domluvit se svým nadřízeným a týmem a určitě si navzájem vyjdete vstříc.
Máte kromě fixní mzdy i nějaké odměny?
V Shopsysu se dělíme o společný úspěch, a proto máme nastavený systém kvartálních odměn, který se odvíjí od splnění předem stanoveného kvartálního cíle.
Proč bych měl jít zrovna k vám?
Jednoduše proto, že ti tu s námi bude dobře. Budeš pracovat na velkých, známých e‑shopech, které navštěvují tisíce lidí denně. Tvá práce bude vidět. Budeme tě podporovat, aby ses mohl dále rozvíjet a posouvat. Když budeš chtít, můžeš přednášet na některé z konferencí, které sami pořádáme nebo kterých se účastníme (v ČR i zahraničí). Shopsys je firma, které záleží na každém z nás, a proto se aktivně staráme o spokojenost všech Shopsysáků. Jsme prostě parta fajn lidí. Přidej se k nám a uvidíš :).
Stále váháš, jestli u nás pracovat?
Zamluv si * s Shopsysákem.
donut je cca 20minutová neformální schůzka, kde se můžeš zeptat na cokoliv, co tě ohledně vybrané pozice a práce v Shopsysu zajímá